Translate

torsdag 20. februar 2014

Pomeranian valper


I dag begynnte dagen med en tur ut <3
Vi våknet kl 8 og da bestemte jeg (Marina) meg for at jeg skulle ta valpene på en tur for første gang!
Så mamma (Angelicka) Dadda (Miley) og valpene ble med på en liten tur.
Jeg var spent på hvordan valpene skulle reagere på dette, men det var ikke noe problem.
De gikk som om de aldri hadde gjort noe annet :)
Så var det inn etterpå så fikk valpene sove, så når de våknet gikk vi ut i hagen og da tok jeg noen bilder :)
Så nå leker de med dadda Miley :D
**********************************************************************************
Today began the day with a trip out <3
We woke up at 8 and then I decided that I should take the puppies on a walk for the first time!
So their mom Angelicka, Miley and the puppies went out.
I was wondering how the puppies would react to walk with leash, but it was no a problem.
Afterwards the puppies fell  asleep, when they woke up, we went out into the garden and then I took some pictures :)




Power Of Angels Camilla Von Dream (Hope)









*********************








Power Of Angels Royal Dream <3










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar